Endorfin "Hogo" run a fun !

19. 06. 2017 17:02:12
Je pondělí ráno a moje myšlenky "lítají" mezi Kořenovem a Harrachovem. Při hlubokém nádechu mě bolí snad každý sval včetně kostí!

Oproti loňsku jsme měli alespoň trochu představu do čeho jdeme. Pobaví nás už páteční večer. Navštěvujeme tatíka na chaloupce v kořenovských kopcích a společně se vydáváme na večeři a posléze nahoru na rozhlednu Štěpánku. Uźíváme si atmosféry větrného vrcholu a pomalu sestupujeme zpátky, když se z lesa začínají objevovat siluety běžců.

V dálce rozpoznávám Zuzku a na mysli mě hned naskočí její věta z našeho odpoledního telefonátu: "My jedeme s holkama z Prahy až v pět, takže výklus nahoru určitě nestihneme..." To se zdá se, nepovedlo... Za ní se objevují další známé tváře a Martin nás cíleně "odděluje" od rodičovské návštěvy, takže se zmůžu jen na "Tak ahoj tatíku" a obracíme směr ze sestupu na výklus zpátky nahoru na rozhlednu s Martinem v zádech.

Sobotních 20 km z Kořenova do Harrachova se mě oproti loňsku jeví jako příjemný výlet. Ani se nestačíme pořádně rozhlédnout a už lesem přibíháme ke golfovému hřišti u nádraží a odtud je to už příjemně z kopce. Klasicky se drápeme na náš největší skokanský mamutí můstek K185. Tohle je má nejoblíbenější část, užívám si to, i když nahoře "krapítek" fouká.

Hanka nás napíná se svou dvouhodinovou akcí aktivního poledního odpočinku, u kterého se prý nemáme ani pohnout. Z této tajné akce se vyklube bezva malování na hrníčky. Paní keramička mne uklidňuje, že vypálením se barvy ustálí a celkový dojem z kresby na hrnek se zlepší...

Odpoledne týmové lehy sedy, kliky, švihadlo, memory test, shyby, hody, skok z místa i trojskok, šplh po laně a velmi vtipný běh s živým "pytlem". Zvlášť u shybů jsme v očekávání veselých Hančiných poznámek: "Visíš tam, jak pytel hnoje, Koukej tam narvat tu bradu!" apod. Opakuje se loňský scénář....ani jeden:o( Rozsekne to až náš supermanský kapitán Honza, který jich dá 15ct kousků! Memory test nám zpestřuje francouzská spojka, ale poradíme si i tak.

Neděle graduje jak počasím, tak orientačním během, kde mi los určuje skvělou společnost. Obíháme s Míšou a Katkou všech 18 kontrol, ale né úplně stíháme časový limit v cíli.

Takže přece jen „Cílová čára je pouze začátek úplně nového závodu.“

Autor: Lucie Plicová | pondělí 19.6.2017 17:02 | karma článku: 13.56 | přečteno: 396x

Císař Prague Challenge, Přírodní víceboj pro dvoučlenné týmy

Přírodní víceboj Císař Prague Challenge se skládá z celkem šesti sportovních disciplín. Jede se na kole, kánoi, a samozřejmě nechybí běh.

30.6.2017 v 13:40 | Karma článku: 6.60 | Přečteno: 101 | Diskuse

Údolí Vltavy jako na dlani aneb Smetanova vyhlídka

Smetanovu vyhlídku najdeme nad údolím Vltavy na jejím levém břehu na vnější straně zákruty nad bývalými Svatojánskými proudy dnes zatopených vodami Štěchovické přehrady nedaleko od vesnice Třebsín.

27.6.2017 v 11:38 | Karma článku: 19.41 | Přečteno: 408 | Diskuse

Fagaraš, rumunské větrné hory

"Fagaraš, Větrné hory, na severu mlha, na jihu travnaté a skalnaté srázy, mezi nimi ostrá hranice... vlny, vichry a déšť na pustém, skalami vroubeném urlejském jezeru...Nekonečné dny pochodu nahoru a dolů."

23.6.2017 v 15:10 | Karma článku: 14.93 | Přečteno: 304 | Diskuse

Běž pro nevidomé

"Běž pro nevidomé" je benefičně sportovní akce na podporu osob se zrakovým postižením. Jedná se o jedinečnou příležitost, vyběhnout si schody (zhruba 500 schodů) ve třetí nejvyšší budově v Praze.

20.6.2017 v 16:48 | Karma článku: 5.19 | Přečteno: 112 | Diskuse

Další články z rubriky Fotoblogy

Jiří Stratil

Dělám jako jiní

To jsem rád, ale myslím si, že i trošku jinak. Architektura je jedním z nejstarších oborů lidské činnosti a tudíž i jedním z oborů nejprobádanějších.

22.7.2017 v 10:45 | Karma článku: 5.34 | Přečteno: 132 | Diskuse

Jan Pražák

Počkej, dvounožče, my ti to pěkně spočítáme

„Ségro, viděla jsi ty fotky, které si tady náš dvounožec zapomněl? Vždycky nám tvrdí, že když nás tu ráno nechává samotné, tak jde pracovat. Jenže z těch obrázků je jasné, že se jde bavit s jinými kočkami. To mu teda nedaruju.“

21.7.2017 v 20:12 | Karma článku: 20.41 | Přečteno: 356 | Diskuse

Milan Slanina

Pozvěte svoji ženu v pátek na večeři ...

minimálně proto, že jí to zlepší náladu po týdnu chození do práce, kam chodí každé ráno s energií a vrací se bez ní. Pozvěte svoji ženu na večeři. Minimálně i proto, že si tam objedná, co bude chtít a nebude to muset vařit.

21.7.2017 v 18:30 | Karma článku: 7.58 | Přečteno: 344 | Diskuse

Josef Nožička

Dubaj – město, kde je všechno „nej“

Jak jsem již slíbil minule, v dnešním blogu se s vámi podělím o zážitky z výletu do nejlidnatějšího a nejznámějšího města Spojených arabských emirátů – Dubaje.

21.7.2017 v 11:10 | Karma článku: 21.56 | Přečteno: 927 | Diskuse

Jiří Stratil

Člověk je jen člověk

A jako takový je zakletý sám v sobě. Jeden můj známý to říkal lidově: "každý jede to svoje, dokud nezakalí".

21.7.2017 v 10:40 | Karma článku: 4.55 | Přečteno: 275 | Diskuse

Aktivní usměvavá sportovkyně s nepromokavým tělem, láskou k přírodě, výletům a nespoutanou myslí. Klíčová slova: treky, kolo, voda, brusle, cestování, hory, lezení, běh, endorfiny a zážitky! :o)