Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

Překrásné fotky. Kdysi dávno,pradávno jsem byla na Bílém Kříži na rekreaci. Vydali jsme se s mužem a švagrem na běžkách na Lysou horu, to tam ještě byla taková stará bouda. Když jsem se dostala nahoru, opřela jsem se o jakousi šopu, že budu zírat po kraji. Byla nějak dost čerstvě natřená a já jsem na gatích měla zadek mramorovaně zelený. Památka. Dolů to bylo na běžkách v tom horním úseku dost drsné, pořád jsem ležela v prašanu, pak to bylo lepší, ale dost dlouhé sjíždění, pamatuji, jak už mne zábly nohy a jen jsem si přála, aby nikdo zrovna nešel nahoru a já nemusela vyhýbat.

0 0
možnosti
Foto

Díky. Jinak "silné" zážitky" se nezapomínají, to je jasné. :-)

0 0
možnosti
Foto

Krasne hory, pekne pocasi a nadherne fotky.

1 0
možnosti
PK
TM

To je snehu, krasa :-)..... a to na tech lyzich sjizdite i dolu ?

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak, nahoře se sundaji stoupací pásy a je to. :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS